Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Τι είναι η ψηφιακή στρατηγική;


Το νέο-ιδρυθέν agency στο Λονδίνο, "The Social Μoon" ειδικεύεται σε θέματα ψηφιακού μάρκετινγκ στον τομέα της υγείας. Πριν λίγες ημέρες δημοσίευσε μια παρουσίαση, η οποία αναλύει με κάθε λεπτομέρεια τα βασικά στάδια της ψηφιακής στρατηγικής που πρέπει να ακολουθήσουν οργανισμοί, φορείς και εταιρίες που ασχολούνται με την παροχή υπηρεσιών υγείας.

Όπως έχουμε τονίσει στο παρελθόν, οι ασθενείς έχουν μεταφέρει το ενδιαφέρον τους στο διαδίκτυο, αναζητούν πληροφορίες σχετικές με την κατάσταση της υγείας τους, έρχονται σε επικοινωνία με άλλους συνανθρώπους τους και απαιτούν να συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής της κατάλληλης φαρμακευτικής αγωγής.

Πως μπορεί όμως ένας οργανισμός να πάρει μέρος στις συζητήσεις, να γίνει πλατφόρμα και μέλος των κοινοτήτων; Αυτό που χρειάζεται είναι γνώση και στρατηγική.

Ας δούμε τι προτείνει το “The Social Μoon”.
http://www.pmjournal.gr/2012/09/what-is-digital-marketin/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου