Σάββατο 25 Μαΐου 2013

 Αναζητώντας τον ορισμό του patients engagement

To National eHealth Collaborative πραγματοποίησε στις αρχές του έτους μια σύντομη διαδικτυακή έρευνα, "2012 NeHC Stakeholder Survey Results", για να μάθει τον τρόπο με τον οποίο οι ηγέτες της υγειονομικής περίθαλψης αντιλαμβάνονται τη δημιουργία δεσμών εμπιστοσύνης με τους ασθενείς σχετικά με θέματα όπως η συμμετοχή των καταναλωτών υγείας στη διαδικασία επιλογής θεραπείας και στην ανταλλαγή πληροφοριών υγείας. Στο σύνολο συμμετείχαν 185 μάνατζερ.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας διαπιστώθηκε ότι το patients engagement περιγράφεται από τους ηγέτες των οργανισμών υγείας με ποικίλους τρόπους. Σχεδόν όλοι οι ηγέτες της υγειονομικής περίθαλψης που συμμετείχαν στη έρευνα του National eHealth Collaborative ανέφεραν ότι η συμμετοχή των ασθενών είναι πολύ σημαντική για την μεταρρύθμιση και βελτίωση του συστήματος υγείας αλλά και τις αποδοτικότερες υπηρεσίες υγείας.


 Η πιο ευρέως αποδεκτή περιγραφή για τον ορισμό του patients engagement είναι η συμμετοχή και πρόσβαση των ασθενών σε εκπαιδευτικό υλικό και ηλεκτρονικές πηγές υγείας, μέσω των οποίων μπορούν να συγκεντρώσουν πληροφορίες σχετικές με την υγεία τους και τις πιθανές θεραπευτικές επιλογές. Το ποσοστό που χρησιμοποιούν την συγκεκριμένη περιγραφή ήταν σχεδόν διπλάσιο από το ποσοστό των ερωτηθέντων που περιγράφουν το patients engagement ως την πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνία των ασθενών με τους γιατρούς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου